Kinematografia a prawa człowieka: Jak filmy angażują widzów w kwestie związane z prawami człowieka.
Reklamy odbieramy poprzez film oraz dźwięk. Wobec tego tak istotne jest połączenie ze sobą tych dwóch czynników, by dotrzeć do odbiorcy w najlepszy z możliwych sposobów. Wizualnie, to reklamy w gazetach, sieci, na ulicach a także poprzez gadżety reklamowe Kraków. Widzimy je, możemy przeczytać co dana marka nam proponuje. Te, od których wszystko składa się w dźwięku, to reklamy radiowe, gdzie nie są w stanie się bronić niczym innym aniżeli muzyka oraz humorystyczne slogany. Czy w takim razie bliżej nie określony z tych składników dotyczących reklamy ma dominację nad drugim z nich? Zależy to wszystko, od nabywcy. Jeden będzie lepiej odbierał dźwięki, a drugi obrazy. Znana muzyka, która dziś będzie kojarzyła się już z produktem, może zachęcić, lecz może także zniechęcić. Szczególnie entuzjastów, zespołu, bądź też wykonawcy, jaki użyczył swojego głosu. To samo z reklamą naoczną, w jakim miejscu bierze udział w kampanii, postać o legendarnym nazwisku. Będzie posiadać zwolenników, ale bodaj więcej osób, które będą przeciwstawne akcji. Tak więc, jak widać, ostrożność przy planowaniu polityki reklamy zawsze się przyda.
1. Wiadomości
2. Znajdź tutaj
4. Tutaj